دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1395 - 14:34

مهدی تاج: اختلاف کی‌روش درون فدراسیونی است/ هیات رئیسه فوتبال در مورد کفاشیان تصمیم‌گیری می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اختلافات با کی‌روش بر سر مرکز پزشکی فیفا گفت: این موضوع درون فدراسیونی بوده و هر چه فدراسیون تشخیص بدهد انجام می‌گیرد.
کد خبر : 85855

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی تاج در حاشیه جشن باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی گفت: «کی‌روش یک مقدار از بابت آماده‌سازی و بازی تدارکاتی نگرانی داشت که ما هم تلاش می‌کنیم این را حل کنیم.»


وی درباره اختلافات بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون بر سر مرکز پزشکی فیفا هم تاکید کرد: «این یک بحث داخلی فدراسیون فوتبال است و هرچه فدراسیون تشخیص بدهد انجام می گیرد.»


تاج در خصوص ساختمان ایفمارک هم گفت: «این مسئله به فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود و هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد اجرایی می‌کنیم.»


رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر تاریخ قطعی برگزاری فینال جام حذفی، گفت: «ما در جشن قهرمانی استقلال خوزستان شرکت خواهیم کرد. این بازی باید در همان تاریخی که قبلا اعلام شده است، برگزار شود.»


تاج درباره اینکه گفته می‌شود قرار است علی کفاشیان به عنوان رئیس جدید کمیته داوران انتخاب شود، گفت: «باید صبر کنید تا بعدا این موضوع را اعلام کنیم. من نمی توانم در این مورد نظری بدهم و هیات رئیسه فوتبال باید در مورد آن تصمیم بگیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب